0
Dobrý den,
tuto stížnost Vám píši velice rozhorčen. Jsem totiž zoufalý z vaší partnerské provozovny, lékárny Zárubova 498 v Praze. Dovolte mi situaci objasnit, a upozornit, že mám opravdu co dělat, abych nevybouchnul jako pán, kterého video s rozbíjením bílé dodávky momentálně koluje internetem.
Do uvedené lékárny jsem si nechal doručut zzboží z Pilulka.cz přesně dvakrát. Z toho přesně dvakrát jsem lékárnu našel během otvírací doby zavřenou. Poprvé, v říjnu, nebyl na dvěřích ani žádný oznam, přičemž vaše infolinka po 17. hodině již taky nefungovala. Ale řekl jsem si, že za tím asi byl akutní důvod. Když jsem lékárnu navštívil opakovaně, obsluha se mi omluvila, velice se podivila, že na dveřích nebyl oznam (načež jsem jí ukázal fotografii) a přislíbila, že příště bych o něčem takovém byl informován.
Dnes se hezké datum 12. 12. 2014 a stalo se to, co jsem nečekal, ale už důvěrně znám. Na dveřích sice svítil oznam o zavřené lékarně od 15:30, co mi je to ale platné, když to nestojí v SMS zprávě oznamující možnost vyzvednutí zboží!!! Co je horší, jde o již zaplacenou autolékárničku, která mi v autě bude chybět a upozorňuji, že v případě, pokud budu za chybějící lékárničku během víkendu pokutován, budu tuto pokutu po vás vymáhat, jelikož vaše provozovna nesplnila obchodní podmínky.
-
Nikdy není otevřena